Moonse_rose Merveksgn ben yaşıyorum maalesef geceleri uyuyamıyorum bu yüzden çok sinir bozucu bişey 😡
zlemAtAcar Merveksgn ben hamileşiğin başlarında çok yaşadım. Sürekli ayaklarımı soğuk suyla yıkayıp kolonya döktüm. Çok rahatıyordu. İnsan çok rahatsız oluyor. Gece yanmaları daha fazla olur
Ahmetasafmommms Merveksgn ilk haftalardaysaniz oluyor sıkınti yapmayin valla bende mide yanmasindan sıkıntılıyim siz buz torbasi falan koyun ama cok da koymayin malum kistayiz cabuk hastalanabilirsiniz