Merhaba sevgili anneler🥰, bu uygulamayı kullandığımdan beri hep doğum hikayemi yazmak istiyordum ve nasip oldu çok şükür. Hep doğum hikayelerini okuyor ve kendimi motive ediyordum. Ilk 4 ayim sürekli istifar ederek geçti beni baya zorladı kilo bile vermiştim. Hiç-bir şey yiyemiyordum mutfağa bile giremiyordum çok fena şekilde koku hassasiyetim vardı daha sonra zamanla geçti hepsi. Sonrasın da rahat bi hamilelik geçirdim(babamız askere gitti onu saymazsak😔) son aya girdiğim de artık bel ağrıları ayak ve bacak şişmeleri ödemler başlamıştı onları da yürüyerek hareket ederek en aza indirmeye çalıştım. En başından beri hep normal doğum istiyordum ve doktorumla konuştuk pazartesi günü gel cati muayenesi yapalim ona göre de bi sonuca variriz demişti. Pazartesi günü 38+3 de kontrole gittim doktorum rahim genişliğinin iyi olduğunu ve normal doğum yapabileceğimi söyledi perşembe tekrar gel eğer o zamana kadar bebek gelmezse suni ile başlatırız diye konuştuk. Perşembeye kadar sürekli hareket pilates topu yürüyüş hurma ne varsa hepsini yaptim, kontrole gittiğimizde 2 cm açıklığım vardı ama hiç ağrı sancı yoktu. Cuma günü saat 6ya yatış için karar verdik doktorumla. O gece hep bekledim belki prensesim kendiliğinden gelir diye ama yine sanci hiç yoktu. Sabah oldu hastanenin yolunu tuttuk yatış yapıldı serum takıldı ve benim sancılarım kendiliğinden gelmeye başladı ilk başlarda azdı karşılayabiliyordum yürüyordum sürekli ama daha sonra sancı aralıkları sıklaştı ve ağrılar artık hissedilir oldu. Açıklığım oluyordu. Daha sonra biraz da suni sanci verdiler. Suni verdikten sonra iyice ağrılar başladı hiç bir şekilde geçmiyor neredeyse ağlatacak kadar ağrıyordu. Epidural istedim anestezi uzmanı geldi ve yaptı o beni 2 saat çok rahatlattı. Artık ıkınma hissi gelmeye başladı ve doğumhaneye aldilar beni. Ikınmak insani çok yoruyor hele bağırdıkça daha çok. Bagirmamaya çalışıyorsun ama istemsiz bi şekilde o ağrı ve ıkınma hissiyle bağırıyorsun benim şansıma doğum hane çok sıcaktı ve beni mahvetti çok yoruldum o yüzden. Ikınmaya başladım ebe bebeğin başının göründüğünü daha kuvvetli şekilde ikinmami istedi artık iyice bebeğimin geldiğini hissediyordum 3 4 ıkınma da artık prensesim kucagimdaydi. Onun sesini duyduğum an kucağıma verdikleri ilk an ne ağrı kaldi ne sancı hepsini bir anda unuttum. Çektiğim acıları şimdi bile hatırlamıyorum. Bebeği aldılar temizleyip giydirmek için o ara da benim dikişlerim yapıldı. Üzerimi değiştirdim ve ilk o temas emzirme paha biçilmez bir duygu. Odamıza çıktık 1 gün hastanede yattık ve evimize geldik. Şimdi misler gibi uyuyor prensesim. 👧💕💕🥰🥰🥰🥰🥰
*Kanamam çok olduğu için depend kurtaricim oldu normal doğum yapacaklar kesinlikle almalı.
*Önden düğmeli pijama takımı emzirmek için çok kullanışlı tavsiye ederim. Ben 1 tane elbise götürdüm onuda odaya çıkana kadar giydim ve daha sonra çıkarttım.
- Göğüs ucu kremi öneririm ben lanolin aldim kullanıyorum her emzirmeden sonra. Göğüsleriniz acıyor ve çatlıyor çünkü.
Allahim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu. Doğum yapmayı bekleyen bütün hamile arkadaşlarım bir avazda sağlıklı bir şekilde bebeklerini kucaklarına alsınlar insallah🙏🏻🙏🏻