Oske_21 Neslihan31 hemen doktoruna bildir bence . Hayirlisi oldun Allah bi avazda kurtarsin saglikla al kucagina bebegini
Damlaveannesi Neslihan31 Doktoruna haber ver ama bence suyun gelmeden hemen gitme tabi sancin varsa takip et elinden geldince sancılarinı evde cek 😊 Hayirli olsun bu arada 😘
Neslihan31 Damlaveannesi doktorum devlete gidiyorum doktorun numarası yok ama akşama sancılar gelir kesin Oğlum da böyle oldu gündüz geldi nisan akşam sancı basladi
CeylinEsila Nazlibicicek Neslihan31 Benimde dün geldi. perşembe günü kontrolüm vardı açılmamda varmış ama tık yok. Diğer kontrol salı günğ bekliyoruz bakalım☺
Nazlibicicek Neslihan31 bende nişan gelince bı elim ayağım titredi heyecandan ama devamı gelmedi on gün oldu tam 🙄 bizde yarın 39 haftalık oluyoruz. Üç cm acikligim da var bnm
Eebbrruu Kızlar benim de dun kahverengi sümüksü birşey oldu ama çok azcikti nisan midir acaba. Daha 32 haftaligim 😑😑
Heycanlianne 39 haftalık olunmuş hala kızlar yardım korkuyorum nişanım geldi arkadaşım 50. Ye kadar beklemeyimi düşünüyordun normal biley yani acil yardımlıl bişeyi yokki bunun. Burda insanlar 26. Haftalarında doguruyo az bi empati
Hhilall Heycanlianne başlıkta acil yardımlı bşr sey yazıyorda ben mı görmuyorum. Kadın belki mutlulugunu paylaştı ne bu tavır??
Neslihan31 Heycanlianne acil diye bisey yazmıyor sadece panik oldum burda paylaştım rahatsz olduysanuz okumayn
Heycanlianne Sadece ona desem onu etiketlerdim dimi ? Genel yoruma yazdım 50 tane post var böyle acil bi bakın 39 haftalık olmuş 40 haftalık olmuş neyin saçmalaması anlamadım gerçekten
fdmozcmn Nazlibicicek bbmde carsamba akşam nişanım geldiğerşembe sabah gittim 3 cm acıkklık var dediler öğleden snra 16:40 da bebişimi aldım kucağıma 😊😊
Nazlibicicek Eebbrruu erken doğum yapma ihtimaliniz falan yoksa doktorunuza bı danışın siz. 32 hafta da nişan gelir mi inanın bı fikrim yok 🤔 ben geldiği gibi aramıştım doktorumu çağırmıştı hemen. Belki sizi de çağırır bir sorun varsa önüne geçmiş olursunuz. Ama normal bir durum da olabilir tabi. Ben yanlış bilgi vermeyeyim şimdi
Gulsen55 Canim boyle bi anda bile insanlarin negatif yorumlari beni sinir ediyo 😊 ben ise heyecanini paylasiyorum. Bende bekliyorum oglus gelcek nisan nezaman gelcek diye 38+4 olduk bakalim. Insallah hayirlisiyla kucagina alirsin doktorunu ara bence..
Nazlibicicek fdmozcmn ayy ne güzel. Gözünüz aydın.Ben kaç gündür bekliyorum. Çabalıyorum açılma olsun diye darısı bana . Suni sancı verdiler mi . Bana yarın beş cm olmuş derse yarın yatırın dogurayim dicem 🙄