Nursen977 bence hiç beklemeyin doktora gidin hemen gaz sancısıysa bile içiniz rahatlar ben o hatayı yaptım çünkü 35 haftalıktım gece başlamıştı sancım gaz sancısı gibiydi 12 saat çektim o sancıyı düzensizdi çünkü anlayamadım sonra sabah sıklaştı ve dayanılmayacak gibi oldu hemen gittik ve 4 cm açılmam vardı ne suyum gelmişti ne de kanamam vardı sadece sancım vardı o yüzden hafife almayın gidin