Nansnnsnsn Merhaba Canlar ☺️ Sezeryan doğumdan sonra üşütme kendini falan diyorlar çorap giy diyorlar onu pek anlayamadım malum yaz ve havalar çok sıcak evin içinde şortlu pijama giyip ayağıma çorap giysem olur mu yoksa şortla falanda mı üşütürüm bilenler bi bilgilendirsin beni 🤣🌸
isimsizbebek Nansnnsnsn 5 ay olacak doğum yapalım birkaç güne kadar çorapla geziyordum ama ince çorap.. ameliyattan dolayı değil ayağım usudugu için giyiyordum😂 birkaç gundur çıkardım çorabı. Benim arkadaşım da 3 sene önce Sezaryan olmuştu çorapsız da gezer. Hiç öyle bir şikayeti olmadı
Deleted5544 ameliyathaneden cıkınca üşünüyormuş o yüzden çorap giyin diyorlar bende hiç üşüme olmadı tam tersi alev alev yandım 😂
Nansnnsnsn Deleted5544 doğumdan sonra sezeryandan dolayı üşütğnce sancı giriyomuş sonraki hayatında hep çorapla dolaş evde bile kendinş üşütme diyolar sen nasıl yapıyosun
Deleted5544 Nansnnsnsn hiç ayağıma bişey giymedim, söyleyen oldu ama temmuz sıcağında corap giyemem valla
isimsizbebek Nansnnsnsn bence bı kendinizi dinleyin çorapsız gezdiğinizde ağrınız oluyor mu? Herkesin bünyesi farklı olabilir. Kimi yazın da ayağından terlik çıkarmaz kimi yaz kış çorap giymez 🥰🥰
Merveee07 Benim kız kardeşim sezeryan olduğunda gaz problemi yaşadı ilk gunden sıcak tutunca ayağını filan soğuk almazsın gaz sıkışması yaşamazsın dikişler taze olunca gaz sikistirinca çok ağrı oluyormuş hatta normal doğum da da derler 40 gün dikkat et üşütme diye
yba Ameliyattan sonra titreme hali olabiliyor ilk zamanlar giyilir bende aldım yanıma kalın çorap, ama 1-2 saat geçtikten sonra normale dönünce gerek kalmaz. Tabi kişiden kişiye değişebilir.