Zeynep-12 Anneler özür dileyerek söylüyorum çok kötü bir şekilde ishal olmuşum ama resmen su gibi suya benziyor 37 +3 haftalık oldu neden oluyor acaba başına gelen var mı
Meriwa Zeynep-12 doğum belirtisi olarak ishali gösterebiliyorlar cnm eski postlara bakarsan görürsün bi bak takip et olmazsa muz ye cnm
Elffkayaa55 Zeynep-12 canım ortalıkta bi kaç hamile arkadaşımda oldu ben de aynı zamanda ishalim karnım ağrıyor maalesef
ilkayK Bu sıcakta susuzlukta etki edebilir canım idrarının rengi çok koyuysa vücudun susuz kalmış demektir