ilkbahar Minikbirkalp biz arabamız olduğu için puset aldık memnunuz.. Portbebe pek arabanın emniyet kemerine bağlanmıyor sanki 🤔
Minikbirkalp ilkbahar bende aslinda puset istiyorum da kayinvalidem kiyamıyor torununa rahat olmaz bebek onda diyor 😊😊
busravolkan Puset daha kullanışlı geliyor bana, artık portbebeler de geride kaldı yani. Modası geçti 😅