Snmhsn Kızlar Antalyada Uncalı meydan hastanesine giden var mı memnun mu ? veya Antalyada gittiğiniz memnun olduğunuz hastane ve doktor tavsiyeleriniz 🙄
Snmhsn krmnbrd canım muayne ucretı ve doğum paketı nasıl acaba ? birde normal doğum konusunda ısrarlı mı ben normalden cok korkuyorum da 😩
krmnbrd Snmhsn muayene ücreti 90 tl doğum paketleri hakkında da gidince sorucam bi bilgim yok senin isteğine bağlı ben sorun yaşamıyorum normal yada sezeryan hangisi olursa
Hilal34 Hase_nan bende o hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama hayriye habım için çok suratsız ağzından lafı cımbızla alıyorsun felan diye duydum . Sizin yorumunuz nasıl doktor için ?
insan_insan esrdncc ben normalde İstanbul’da yaşıyorum ailemin yanına gitmiştim o yüzden orda yaptırmıştım Temmuz’da gittim oraya kamu çalışanıyım belki oda farketmiştir.
krmnbrd esrdncc zam gelmiş olabilir belkide 1 ay önce doğum yaptım orda bade hocamda 90 tlydi muayene ücreti
Snmhsn Funda007 1.5 aydır gıdıyorum uzun bı araştırmadan sonra doktordanda hastanedende gayet memnunum sezaryen dıyede şart koşmuyor hatta sezaryen istediğimi söylediğimde önceliğimiz normal dedi. memnuniyet kişiden kişiye değişiyor
Funda007 Snmhsn herkesın kendi düşüncesi bizim köyün hastanesi cnm o yüzden cok sey biliyorum hastane deil kadın dpgum dedim :)
Hase_nan Hilal34 merak ettiğiniz bisey varsa kendiniz sorarsınız ( lafı cımbızla alıyormuşsunuz dediğiniz için dedim )tatlı dilli Güler yüzlü bence bi sıkıntı yaşamadım
krmnbrd Hilal34 sezeryan olmak zorunda kaldık bebeğim kanala bile inmemişti hatta suni sancı denicektik ama doktorum riske atmak istemedi. Ben çok memnun kaldım iyiki de Bade Hocaya gitmişim. Tavsiye ederim