Damla3234 32+4 günlük hamileyim sırtımdan belime inen bi ağrı ve adet olacakmışım gibi kasıklarımda bi agrı var bu normal mi
Berrin_94 Damla3234 benimde bu 3 gündür aynı belırtıler belıme sancı gırıyor cıkıyor adet sancısı cekıyorum bacagıma kasıgıma vuruyor agrısı carsamba randevu aldım ınsallah normaldır ıkız gebelik erken dogumdan korkuyorum 😖
civcivim_ Canim bende 33.3 olduk bugün çok fazla kasildi korkuyorum açıkçası sanki sağ kasığımda bir kasiliyor aşağıya doğru baskı yapıyor kalp çarpıntısı yapıp nefesimi kesiyor korkuyorum
Damla3234 civcivim_ yalancı sancı oluyormuş öyle bisey mi açaba ya bende korkuyorum peki bebek hareketleri nasıl
Berrin_94 civcivim_ ıkız gebelıkte erken dogum rıskı var ondan korkuyorum ben cok erken cünkü cuma gunu 32 olcaz daha
Berrin_94 civcivim_ arada oldugu ıcın bısey olmaz dedim aklıma gelmedi aramak cok sukur suan ıyıyımde carsamba bı gıdıyımde bakalım bebekler ıyı olsunda ıcım rahatlasın🙏