Iremgull11 Kızlar merhaba bugün aç bitir salamın içinden 3 tane yedim ve aşırı bulantım oldu sizce bir sorun olur mu çokcanım istemişti :((
zeyzey95 Iremgull11 bişey olmaz canım sadece pişmemiş yediğinde toksoplazma riski oluyor o yüzden bi daha pişirmeden yeme bence
Tatlisannedilekk Iremgull11 çiğ ve iyi pişmemiş ette toksoplazma ihtimali var cnm dikkat et ya yememeye çalış yada iyice pişiripte ye
1994ozg Iremgull11 salam sürekli yiyorum. Eğer bozuksa anca öyle bir etki yapar ya da hamileliğin cilvesidir 😁
Iremgull11 Ben sosis falan istediğin de canım iyice pişiriyorum ama aç bitir salamı pişirmek aklıma gelmedi hiç zaten korka korka yedim 3taneyi şimdş de bulantı ve baş ağrısından korkunca size sormak istedimm