Nslhn88 ben dogurdum oğlum 4 aylık şuanda. Hamileyken tüm testleri yaptırdım. Kaybedecek birseyim yoktu çünkü ama bir risk faktörü varsa bilinçli bir ebeveyn olacaktım. Bu sebeple doktorumun tüm istediklerini yaptırdım. İyi ki de yaptırmışm çocuğum şuan çok şükür sağlıklı ama hamileyken olası bir sağlık sıkıntısı olsaydı doğduktan sonra hayatımı ona göre sekillendirirdim. Önlem alırdım. Sürpriz olmazdı