29+5 olduk. 10 kilo aldim.
Tahmini dogum tarihimiz 4 Temmuz. Bir kızımız olacak Allah'ın izniyle.
Henüz hazirliklara baslamadik ama dayimiz sağolsun bir kaç zıbın, kangurusunu, bebek çantasini, bir de ana kucagi mi deniyor elde taşınana ondan almış.
Bende oyle heveslenip bir kaç zibin almistim.
1-2 haftaya da hastane cikisi setlerini alacam. Bebek bezi falan yavaştan hazirliga baslayayim diyorum