Zuzuum benim hamilelik öncesi de düşük olurdu hep normalim bile 10 a 7 falan çıkardı hamilelikle iyice düştü doktoruma ilk gittiğimde rutin tansiyon ölçümü yapılıyordu 9-6 çıktı şaşırdım bayılırdım normalde o tansiyonla ben doktorum da 9-5 in altı risk grubuna girer endişe etme bol sıvı al sıcaklar da hamilelikte etkiler şimdi demişti 3 aylık olduk hala aynıyız😅🙈