Selam arkadaşlar 27+1 haftalık bir kız gebesiyim.. Bugün doktor ilk defa biraz enfeksiyonum ve rahim ağzı açıklığıM olduğunu söyledi. en az 30 olması gerekmiş, benimki 28cm çıktı..progestan ve enfeksiyon için ilaçlar verdi.3 lt su içiyorum. yürüyüş egzersiz yapabilirsin dedi.Sizce korkmalımıyım? Ne yapmam gerekir? Erken doğum olabilir mi?