Cımartesi günü ikili test için hastaneye gittiğimde doktor ultrasonda bebeğimi incelerken birden %100 demiyorum ama cinsiyeti erkege benzıyor dedı bende cok sasırdım daha 13 haftalık oldugumuz ıcın sorma geregi bile duymamıstım eşim %kaç erkek dedıniz hocam diyince %70-%80 dogru ama siz yinede 16. Haftayı bekleyin dedi henüz organı olusmadıgını yapısından ve acısından erkek oldugunu soyledı. Normalde herkes merakedip kendı sorar ben soylemese sormayacaktım bile acaba yanılma payı varmıdır 😂 böyle bişi yaşayan varmı😂😂