Didi6 Leylaaaaa7 Duru daha güzel Defne isminin anlamı tamamen bilinmeden koyuluyor çoğu zaman https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/defne-isminin-gercek-anlam-ne-dinen.html?m=1
handegozgoz İkisi de çoook güzel, Defne adını daha çok duyuyorum kız bebeklerde, Duru daha az gibi, kızım olsaydı ve bu iki ad arasında kalsaydım Duru’yu tercih ederdim sanıyorum 🥰