Meriwa Suude canım bünyenle alakalı bişey arkadaşlar öneririr illaki ama bol bol su iç cok kilo alma spor yap ve karnını nemlemdir bol bol ben böyle yapıyorum 34 deyim şükür yok bişeyim ama hergün duş alan biriyim duş sonrası sürekli evde elimde nemlemdirici ne varsa onu kullandım özellikli çatlak kremi almadım ben hiç
MinikBebeysi Suude bio oil , Bebe Yağı penaten ve Lierac Jel üçlüsü benim 🤷♀️ Ama bünyeyle alakalı Galiba Canım kimi dikkat edenler bile catlıyor 😔 bazıları hiç birsey Kullanmamış , çatlamamış 🤗
slhcnr Çok kuru bir cildim olmasına rağmen çatlak olmadı, frei oil kullanıyorum 3. aydan beri. Doktorumun dahi dikkatini çekti çatlak olmaması. Tavsiye ederim. Badem yağı da iyi geliyormuş ama denemedim.
Gocmnn Suude ben mustela çatlak öncesi krem kullanıyorum şuan memnunum çatlak yok 30 haftadaym ama ilerde nolur bilemiyorum