33+1 im geçen pazartesi doktora gitmiştim bebek 2 saatten fazla hareket etmeyince ara beni demişti doktorunuza danışın isterseniz. Sabah uyandığımda bende ilkten hissedemedim hemen tedirgin oldum sonra çikolata falan yedim hareketlenmeye başladı içim rahatladı