Neclanur 28 haftalık hamileyim önce doktoruma gözüktüm acıdan duramıyordum . Doktorum yapılabilir gerekirse antibiyotik bile kullanabilirsin hamileler için özel ilaçlar kullanıyorlar zaten dedi . Diş doktorum da bir sorun olmadığını söyledi kanal tedavim yapıldı sadece dolgu geçici dolgu yapıldı kalıcı dolgu için de doğumdan bir kaç ay sonra gelirsin dediler . tedavi yapılan diş işlem gördüğü için iki iç gün acıyabiliyormuş antibiyotik yazdı ama acısı diş ağrısının yanında yok denecek kadardı kullanmadım ilacı