Pelsin Ya bu gün randevum vardı gittim nst de sancım çıkmış ama ben bişey hissetmiyon alttan muayene de yaptı açılma yok dedi ama akşam 9 da gel dedi sancı çıkmış nst de diye acaba doğum mu olucak 40 haftalık oldum bu gün