Nil-Beyza Defnederen ayyy bu arada senin yorumları yeni okudum inşaAllahhh hamilesindir canım😍😍😍😍❤️❤️ ovulasyonu kaçıncı denemen bu ?
Nil-Beyza Defnederen benimde bu ilk denemem bakalım nasip olur da bu ilk ve son denememiz olur inşaAllahhh🙈🤲🏻
Bugleemm Ovulasyon ile ilk denemede hamile kalmıştım şuan 8 haftalık hamileyim çok şükür 🥰🙈 yumurtlamayı gördüğüm günün 11. Günü gebelik testinde silik bir çizgi görmüştüm ve şimdi hem kullandığım ovulasyonları herkese öneriyorum 😃
Nil-Beyza Bugleemm canım yumurtlama ginünden çnce testte yumurtlamaya yakın bir koyuluk görmüşmüydün benimde ilk denemem de henüz yumurtlama görmeidm beklemediyim
Ybb Bugleemm yumurtlamayı kaçıncı günde gördünüz acaba adet dongunuz kaç gundu bide hangi günler birliktelik oldu 🙏
Bugleemm Nil-Beyza ben yaptım direk çift çizgi görmüştüm canım 🥰 o günü değerlendirmiştik hatta sonra da ara ara çizgilerim netleşiyordu ama ilk denememdeki o net iki çizgi gördüğüm tuttu sanırım çünki o ovulasyondan 11 gün sonra hamile oldğumu öğrenmiştim.
Nil-Beyza Bugleemm yaaaa çok sevindim senin adına , tebrik ederim . Son bir soru daha herhangi bir rahatsızlığın var mıydı canım bende pko varda
Bugleemm Nil-Beyza yoktu canım nisan ayında sadece kürtaj oldum kalp sesi alamadık o yüzden 😐 şimdi tekrar hamileyim çok şükür ki 🤲🏻 Rabbim isteyen herkese nasp etsn inşallaaahh
720berra- Defnederen adetim bittikten sonraki gün testi yapmaya başlayıp Adetin 11. Günü yumurtlamayı görmüştüm ilk denemede hamile kaldım gittigidiyordan almıştım testleri laboquick kaset şeklinde olanlardan
Bugleemm Defnederen birgebeningünlüğü canım çookk memnunum yani ilgi ve alaka da on numara oradaki ebru ablanın ☺️
Bugleemm Defnederen ben çok memnun kaldım vallahi yumurtlamayı felan doğru gösteriyor güvenilir baya bi☺️