merhaba arkadaşlar ben 11 haziranda aşılama yaptırdım ve bir mucize gerçeklesti 3+4 günlük hamileyim crinone jel kullanıyorum hayla ve kahveringi siyah pütürcüklü akıntım geliyor dün gece kanamam oldu hastaneye gittim keseyi ve bebeği gördük kesenin çevresinde kanama yok dedi ama hayla kanamam var adet kanaması gibi bazen rahimde olusan çatlaktan yada crinone jelden kanama oluyormuş bu durumu yaşayanlar varmı