Kızlar selam. Bugün ilk defa ankara şehir hastanesinde muayene oldum. Hemen çabuk çabuk muayene etti, bebeğin kilosunu sordum soylemedi haftasiyla uyumluymus ne bi fotograf verdi ne de doğru düzgün konusabildim . Bebek iyi sadece bunu biliyorum. Devletler böyle mi bana mi böyle denk geldi :(