Sssedaa Sabihak hiç bir sorun olmaz icerik olarak aynı zaten bende ilk enox kullanıyordum snra bulamaynca oksapar aldık kullandım şimdi clexanne bulduk onu kullancam doktr aynı zaten onlar dedi
Sabihak Çok teşekkür ederim ☺️ kızlar iğneleri vücudun neresinden yapıyonuz ben göbeğe cesaret edemedim 😕
deryakuralerturk Bende enox kullaniyorum koldan yapiyorlar kendim yapmiyorum saglik ocagina yada yada acile gidiyorum