Herkese merhaba, 38+3teyim. Yakında normal doğum için Memorial Hizmet Hastanesinde olacağım. Öğrendiğime göre korona önlemi olarak hastanelere ziyaretçi kabul etmedikleri gibi yalnızda yanınızda bir kişi ile hastaneye girebiliyor ve onunla çıkıyorsunuz. Bu durumda eşiniz veya annenizi seçmeniz gerekiyor. Bu aralar doğum yapan ve bu deneyimini nasıl yaşadığını anlatacak birileri var mıdır?