Inşallah doğru çıkmazda kızım olur.çünkü iki tane oglum var. Cok istiyorum kızım olsun diye. 3. Çocuğu sırf kız olurmu diye denemek icin yaptim. Yoksa ikinci oglumuda kız bekliyordum. Ne olur dua edeemisiniz benim icin. Saglikli bir kiz bebek inşallah. Rabbim sizlerinden gönlününüzdekini versin inşallah. Rabbim her ikisinide tattırsın