Hmyra1997 Sıgara içen anneler bebeginizin saglıgı için ( bugün hiç içtinizmi ) 🤔😞 ve bırakmak isteyipte bırakamayanlar buradalarmı mesela ben 😞😞😞
merii10 Hmyra1997 bende günde bir paket içiyordum daha yeni hamileyim zaten sigara içtigim an kasıklarımda ağrı hissediyorm psikolojik mi bilmiyorm en hafif 1mg olan sigaradan aldım boş cekiyomussın gibi geliyo ama ilk bir hafta o şeklde içmeye calıstm bisey anlamasam da bazen onu bile iki üc kere cekip attım her nefeste korkuyorum zararı olcak diye cok sükür bir haftadr da çok aramıyorum şuanlık bi sıkıntı olmasa bile Allah korusun ileride bebegin hastalıgına sebep olablir
irva Hmyra1997 İlk zamanlar 1 pakete hala devam ediyordum sonra zamanla biraz daha azalttım.Midem yanıyor içince daha çok yanıyor diye.😄 şimdi 5 6 tane içiyorum.
Hmyra1997 irva merii10 bende bırakıcam insallah bugun ona karar verdim insallah bırakırım kızlae duanızı eksik etmeyin
Hmyra1997 irva bende okadar içiyorum artık içmemeye karar verdim bebegime zarar vericek bunu hepımızde bılıyoruz sıgaranın zararlarını insallah hergün konusulursa hep beraber basarırız tabi musait oldugunuzda yazın burdan
Imfromlastnight Ben eşime bile bebeği sana vermicem öptürmicem zehirletmem bebeğimi diyorum. Çocukluğundan beri sigara içen birine bıraktırcam inşallah son 2 ayın kaldı diyorum:) o da çocuk manyağı zaten bırakır diye umuyorum. Siz de zehirleyeceğinizi düşünebilirsiniz. Sigara içmeyen belki anlamaz. biz de farklı zararlı şeylerden fedakarlık yapıyoruz.mecburuz. Siz de dayanın lütfen.sevdiğiniz bi varlığa bu kötülüğü yapmayın
Hmyra1997 Imfromlastnight insallah bizde onu yapmaya calısıcaz kucuklugumden beri içtigim için bırakmak zor her içtigimde vicdan azabı cekıyorum hep dua edıyorum benim gunahımı cocuguma zarar olarak verme allahım diye ben kendimi zehirlicem diye bebgimide zehirlemisim evet bugun cok pisman oldum o kararıda sadece bebegim için bi tercıh yapmak zorundaysam oda bebegim olmalı sıgra ikimizede zarar veriyor insallah hep bırlıkte bırakırız ben aldıgım kararın her zaman arkasındayım 🙏🤲
Gly_gks Ben hamile oldugumdan beri icmiyorum biraktim diyebiliriz, bazen 1 sigara iciyorum ama tiksinerek, suan en son ne zaman ictiniz diye sorsaniz hatirlamiyorum bile 😂