Benim kardeşim anne karnındayken sağ böbreğinde kist olduğunu farketmişlerdi. Sol böbrek sağlam ama sağ böbreği çalışmıyor. O şekilde doğdu.
Sadece yüksekten atlamasın darbe almasın doktora gittiğinde mutlaka bildirin ona göre ilaç verilsin denildi. Önce 6 ayda bi kontrolleri oluyordu yılda bir oluyor artık. 11 yaşında şuan iki gözümün çiçeği ve çok şükür sapasağlam hiç-bir eksikliği olmadı şimdiye kadar 😘demem o ki içini ferah tut.