Aydeniz09 Haftaya girdik. Artık iyice ağırlaştım yürümem bile değişti penguen gibi yürüyorum 😣 Nefes almakta çok zorlanıyorum. Sürekli tuvalete gitmeyi saymıyorum bile. Korkularım da başladı. Nasıl olacak nasıl bitecek diye 😣 Planlı sezeryan istiyordum ama artık ondan da çok korkuyorum. Nasıl olacak diye düşünmekten kafayı yiyeceğim😣 Sürekli duygusalım içim çok buruk😥 Yalnız değilimdir heralde benim gibi olanlar varmı?
MinikTavsanim Aydeniz09 bende aynıyım 34.haftamdayım oturdugum yerden kalkamıyorum dönemiyorum yürüyemiyorum her tarafım ödem oldu midem sürekli yanıyor 🙄🙄 daha sayarımda saymim
Busu Aydeniz09 32. Haftayım bende ben tam tersi daha da enerjik hissediyorum kendimi 🌸 üzülmeyin korkmayn zaman herseyi gösterir rabbim saglıklı doğum nasip etsin
Aydeniz09 MinikTavsanim Aynen aynen biz de de durum aynı😢 Bedenen neyse de psikolojik olarak da çöktüm nedendir bilmiyorum😣
Aydeniz09 Busu 32. Haftam da daha iyiydim hatta 8 saat yolculuk yaptım 😶 Bu 34. Hafta ne olduysa oldu inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Busu Aydeniz09 aminnnn inşallah desene 2 hafta sonra bende mi öyle olurum 🤦♀️🙄 ben başından beri hiç yatmadım tüm işlerimi her zaman tek başıma yaptım cam bile siliyorum 😂
Aydeniz09 Busu Benim değerlerim de çok düşük çıkmıştı😶 Belki de halsizliğim ve ağırlığım bu yüzdendir inşallah böyle olmazsınız😶