Meltem37 Merhabalar bende 5 haftalik hamileyim 6 hafta olmaya yakin bebek kese var ama bebek yok bu cok normal dedi bazen gec gornuyormus bebek bende korktm bos gebelikten bi bilginiz varmi 🙂 Kimlerin başina geldi 🙄 bilgilendirimisiniz lütfen 🙏
mlsmrtgl Meltem37 bebegi görmeniz için erken daha . Geç döllenme olmuş olabilir . Endişe etmeyin . En yakın zamanda görürsünüz inşallah 🤲
Deletedmom388 Meltem37 vajinal muayene yaptı mı? Bazen 6. Veya 7. Haftasında gözüküyormuş. Farklı bir doktorada gidip muayene olun isterseniz tek bir doktorla kalmayın.
Burcu_1 Meltem37 benim bebeğim 9 haftaya kadar gözükmedi kesede çok şükür şimdi 32 haftalığız ağrın kanaman yoksa korkma
Ozdmrkbraa Meltem37 5 haftalıkken gittim doktora vajinal ultrasonla keseyi gösterdi 2 hafta sonra gel bebeğini görüp kalbini duyacaz dedi öylede oldu çok şükür 🙏🏻 Kalbini de vajinal ultrasonla duyduk 🌸
Meltem37 Deletedmom388 yok hayr yapmadi yarin kan ve idrar tahlilini göstericem bende oyle düşünüyorum Baska doktorada gorunucem tesekkur ederim 🙏💕🙂
Busrakolas10 6+3te keseyi görmüştük 7+2de gittim bebeği görmek ve kalp atışı için her şey yolundaydı şimdi 29 haftalık olduk 🥰 hiç stres yapma inşallah güzel olur her şey 🌸
hhb53 Meltem37 bende 5. Haftamda goremedim. 7+2 oldugumda gordum minik kızlarımı 😍 sende görürsün canım