Kbrmrh Bayanlar hacer hanım oluyormuş nöbetçi dr olarak. Doğumunu hacer hanımda yapan annelerimiz car mı?
Mommmmmmm Kbrmrh onda yaptırmadım ama gördüm şansına kadın doğumu sandalyede yaptı 😀 ben de o hastaned edoğum yaptım