Arkadaşlar merhaba herkese sabah sabah kusura bakmayın ama tuvalete gittim afedersiniz büyük tuvaletimi yaptım hafif bi pembemsi kan gördüm emin olamadım yaparken tuvaleti hafifte ıkınmıştım sonra tekrar oturdum aktı yine hafif bi kan su gibi şimdi işe biley yok hafifte bel ağrım var 34+4üz oğlum yoksa erken mi gelicek böyle olan var mı bilmiyorum ama nişanım mı geldi acaba çünkü hamilelik boyumca leke bile olmamıştı bende düşünceleriniz neler napmam gerek Of 😑