Melisaasilem bence sana bırak düşerse düşer diyen doktor saçmalamış. Şöyle düşün elhamdulillah müslümanım. Yüce Allah a inancım da tamdır. Ama hasta olunca neden doktora gideriz ilaç kullanırız. O zaman öleceğimiz varsa ölürüz zaten hastalıktan yaşayacağımız varsa yaşarız. Neden iyileşmek için ilaç kullanırız. Ve daha bunun gibi bir çok örnek. Doktorunu beğenmedim. Hemen değiştir onu. Tabi ki düşeceği varsa Allah korusun düşer, ama ben doktora zaten önlem almak için gidiyorum. Yoksa neden gideyim evde otururum beklerim o zaman. Saçmalamasın. Bırak şu Doktoru ya. Bak bu benim 5. Mi 6. Mı doktorum.