NazlErdoan ben de kullanıyorum aslında doktorum 34. Haftamda düzenli sancılarım çıktığında kullanmamam gerektiğini söyledi şu an 35. Haftadayız eşim işteyken mecbur kalıyorum 🤦🏻♀️ Aslında son haftalar kullanmamak lazım ani kasık ağrısı falan olur diye ama benim teyzem kendi doğumuna arabayla gitti 😏 bu da güzel bir örnek 😂💪🏼🤗