Bende de aşırı kansızlık var sınurda nerdeyse çok düşük olması nedeniyle iki gün üst üste ikişer doz ferinject demir serumu taktırdı ve gyno ferro sanol hapını verdi ama o hap beni kötü yaptığı için tadı aynı vişneli öksürük şurubuna benzeyen küçük şişede içinde folik asit desteğide bulunan oligofer-fol yazdı. Tadı kötü olmayan tek kan şurubu diyebilirim😅