Ayseavan Merhaba arkadaslar 40+1 olduk hala sancımız yok belirti yok ağrım yok ben gibi olan var mı doğum başlaması için öneriniz var mı ☺️
Busradonmezus Ayseavan doğumun başlaması için yapacağınız ilk is burda post açmaktı 😄 yani doguramiyorum diyenlerin çoğu post açınca doguruyormus oyle diyorlar 😄😄