5 yumurtam toplandi, ertesi gün 2 tanesi dollendi dediler 1tanesi döllenme belirtisi gösterdi dediler. 3. Gün en iyi kalitede olanı transfer ettiler diğerleri yaşamadı. Yani sadece 1 tane iyi kalite embriyom olmuştu. Şuan çok şükür 32haftalik hamileyim❤️ sayıya takılmayın Allah’ım can versin inşallah o yumurtalariniza☺️