Arkadaşlar ast alt yüksekliği (karaciğer enzimleri yüksek ) yaşayan var mı? Kendiliğinden düşen oldu mu ya da bir tedavi uygulanan? İlaçları(vitamin) bırakmama rağmen düşüş olmadı doktor araştırmak gerekiyor dedi internette ise bir sürü bilgi kirliliği var