merhaba bebeğim solum sıkıntısı ile kuvöze alındı doğar doğmaz fakat şuan solunumunu kendi yapiyor kan degerlerinde bisey yok midesinde bisey yok sariligi yok sadece kusuyormuş . Mamasını azaltıp serum vermisler . Normalde cumartesi çıkıyordu hala hastanede . Beslenmesini düzene sokmaya çalışıyorlarmış. Var mi böyle bisey yaşayan? Yani her bebek kusar diye biliyorum . Hiç görmedim daha :( yaşayan var mı kac güne cikar ki yarin 1 hafta olacak