Ssedaa Merhaba kızlar erkek bebek ismi KUTAY nasıl sizce.nasipse ramazan ayı icinde gelicek bebegim o yüzden bu ismi düsündüm kutlu,mübarek ay demek
Ikinciyibekliyorum Ssedaa cok guzel isim canim adıyla büyüsün yaşasın insallah 🤗 değişik isim gerçekten çok duyulmamış 🤗🙏
Neslihan31 Ssedaa çok güzel bi isim bende beğeniyorum ama çok yakinimizda bu isimler var ben koymak istemedim bu yüzden
BurcuYce Çok güzel bir isim gerçekten önemli olan sizin içinize sinmesi ☺ Adıyla yaşasın inşallah 🙏🏻💕🌸
deletedmom213 Çok güzel😍 tanıdığım bütün Kutay lar çok iyi kalpli güleryüzlü oluyor 🙂 senin beybiside adıyla yaşasın inş 💁🏼♀️
sydv Güzelmiş beğendim söylemesi çok hoş Kutay Bey deyince de bir havalı oluyor adıyla yaşasın inşallah ☺
burcuali38 Ssedaa bence çok güzel isim 👍 çok kullanılan bi isimde değil bildiğim kadarıyla değişik olur bebeğiniz için 😇 sağlıkla gelsin minik ❤
Ayse1608 Ssedaa Benim yeğenimin adı Kutay çokta güzel😍 5 yaşında ki abisi Kutay olacak diye tutturmuştu
Sehersoy Zeyd aras koyacağız bizde inşaallah 👶🏻 Daha dün öğrendik cinsiyeti ama benm en beğendiğim isim bu oldu blki sanada fikir olur 👶🏻