Kızlar geçen ay 30 gun adetim gecikti sonrasinda adet oldum ama cok fazla olmadim bu ay da 14 gün var edetime ve bugün akintiyla birlikte az kanama geldi gogsumun uçlarına degemiyorum cok aciyo kasiklarimda da ara ara batmalar oluyo neyden olur acaba hamilelik belirtisi olabilir mi umudumu okadar cok yitirmistim ki bu ay hic umudum kalmamisti