Kızlar merhaba belki sacma olacak ama sorayım ben devlet memuruyum calıştıgımız yerde 150 kişiyiz klima vs yok cok sıcak istanbul zaten yaklasık 14 haftalık hamileyim sıcaklar yuzunden asırı zorlanıyorum nefes ve bas ağrısı problemi yaşıyorum hali hazırda migren de var bunun için saglık ocagına gitsem en azından bi kaç gün istirahat yazar mı ? Yoksa kafayı yicem hem ağrı hem sıcaktan zaten gece uykuları haram