333333 Kızlar 37+1 haftalığım ve ufaktan ufaktan karnım ağrıyor ve bebeğim aşırı derecede tekmeliyor neredeyse hiç durmuyor sizce Doguracam mı
Enre 333333 yalancı sancılardır. Yada bebeginiz doğum pozisyonunu almıştır yeri daralıyor artık gelmek istiyor o yüzdendir doğum sancısı keskin olur belden vurur kiminde nişan geliyor nişandan sonra doğum olur doktorunuza gidin isterseniz bi
drn5410 333333 ah keşke doğursak hayırlısı ile 😆 bende 37yim belirtim yok 🤷♀️ nişan su sancı vs 🤷♀️
drn5410 Merve_12 benimde öyle bir bakıyorum yumuşak bir bakıyorum toplanmış sert zaman zaman değişiyor 🤷♀️sürekli aynı olmuyor
Merve_12 drn5410 neden öyle acaba interneten de baktım hiç bişey bulamadım doğurucakmıyız acaba artık 🤔
drn5410 Merve_12 doğuracağız inşallah da daha erken 😅 çok yolu var yani 🤭 doğum sancısı belden vurup kasıklara doğru iner diyorlar bu toplanma ile bir şey olmaz yani Rahim bebek kendini hazırlıyor doğuma.