Kızlar sanciniz olduğunu nasıl anladınız? Yani sancı nasıl vuruyor? Bütün karna mi yoksa sadece kasiga mi? Adet sancısı gibi diyorlar da adet sancısı kasıkta oluyor ya o acidan soruyorum. Kasık ağrım hiç bitmediği için gerçek sanciyi anlayamicam diye düşünmeye başladım açıkçası…