Eebbrruu Şuan 29+3 haftalığına ve 25 haftalıkken rahim ağzımda kısalma sebebiyle erken doğumu önlemek için doktorum banada verdi ve hala kullanıyorum. Hatta ilacım bittiğinde aradım sordum tekrar kullanmama gerek var mı diye, evet aynı şekilde kullanmaya devam et dedi. Yoksa bende sizin gibi tereddüt içerisinde kullaniyordum zararı olur mu acaba diye ama olmuyormus doktorumun demesine göre.🙈