annecikk_ Selam kizlar 🤍 Inglesina aptica 4 (iceberg grey) kullananiniz varmi? Bebek arabasi arayisindayim bi bu model birde babyconfort lila modeli arasindayim.. Daha gidip gorme firsatim olmadi ikisinide ama internette cok hosuma gittiler.. Kullanan varsa nasil memmunmusunuz? Veya baska onerileriniz varmi? 💙
Meriwa annecikk_ valla canm inglesina gereğinden pahalı bi ürün aynı özelliklere sahip daha hesaplı bi travel alabilirsin ama kullanım alanını düşün öyle bak bide dediğin gibi mağazaya gidip aç kapat onlara bak bi diğer bahsettiğin ürünü bilmiyorum hangi markanın
annecikk_ Meriwa canim evet pahali ama ben yurtdisinda yasiyorum ki burda bile o kadar uygun gozuyle bakmiyoruz suan bi baktim 850 eurodan 680 euroya dusmus eger tavsiye eden olursa hemen gidip bakicam 😂
brcaky Ben aldım aptica bej rengini, manevrası çok iyi ve koltukla-sepeti çok büyük satıcının anlattığı teknik özellikleride çok iyiydi; aparatların metal olması vs. Bence apticayı içiniz rahat alabilirsiniz😊