merhaba henüz çok yeni gebeyim 4 hafta 4 günlük cok yeni olduğu için doktorum ileri tarihe gun verdi kese oluşumunu görmek için. Sorum şu ki ne kanama ne akinti sadece pecetede cok açık renkte pembeye yakin lekelenme gördüm sizce normal mi? İlk gebeliğim olduğu için korkuyorum.