Arkadaşlar polis memuruyum. 36+4 haftadayım. Bugün eğitimim vardı ama katılmadım. Yaklaşık 10bin adet fişek atılacak yüksek ses bebeği rahatsız eder diye düşündüm. Doktorum sıkıntı olmaz dedi ama amirlerim de izin vermedi risk olur diye kursum yandı anlayacağınız. Sizin düşünceniz nedir biraz üzüldüm kurs yandığı için. Hayırlısı buymuş dedim ama silah sesi sizce rahatsız eder miydi bebişi????