Kızlar çatı muayenesi doğumu başlatrmı bugün oldum çok kısa sürüyor korkulacak bişey değilmiş ama eve geldiğimden beri ağrım var 2 gündür ishalim 37+3 üz herşey yolunda bebeğin gelmesini bekliyoruz dedi doktor normalde çok sakindim ama bugün çok panik oldum halada endişeliyim karışık duygular yaşıyorum korkuyorm allah hepimize yardım etsin 🙈🤲