Merhaba, malum İnşallah Eylül ayında doğum yapacağız, mevsim geçişi olduğu için karar veremiyorum siz kısa kollu takım mı yoksa uzun kollu takım mı tercih edeceksiniz? Bir de gecelik ve pijama takımından hangisi daha uygun olur acaba 😐 Alışveriş yapacağım ama bir türlü karar veremiyorum